Formalities
Log in or perish.

Formalities

I'm too lazy to make a new banner
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  Guild SiteGuild Site  RulesRules  

Share | 
 

 Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Thu Jun 17, 2010 9:21 pm

THE 3DS HAS BEEN SHOWN AT E3
lol no its not the final design x3 its TBA
but so far it stills GREAT


If u don't still belive it check out the E3 Page ;D
Nintendo 3DS Official E3 Page

If you scroll down a bit u'll see the upcoming titles for the 3DS (Ange would love one of those, I just know it xD)
Back to top Go down
View user profile
Shen
Cookie Monster
Cookie Monster
avatar

Number of posts : 2976
Age : 22
Location : Georgia
Registration date : 2008-08-22

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Thu Jun 17, 2010 9:31 pm

Yeah i have been watching a lot of IGNs e3 videos. I was skeptical at first, but this really does look good. I cant wait for them to release the metal gear solid game for it. I might actually get one.
Back to top Go down
View user profile http://www.guildinformal.webs.com
Kevintasta
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 1154
Age : 22
Location : Georgia
Registration date : 2008-09-12

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Thu Jun 17, 2010 9:51 pm

Nintendos making a slight comeback with what was shown at E3.

Maybe we can have the Nintendo Seal of Quality again...

1989-2003


2003+
Back to top Go down
View user profile
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Thu Jun 17, 2010 10:13 pm

lol its gonna b awesome x3
Im looking forward to MGS and the remakes of Zelda and Starfox o:
+ all the new things coming xDDD

like I said.... PSP got PWND
Nintendo 3D Tecnology > PSP
Back to top Go down
View user profile
Zielo
Cookie Monster
Cookie Monster
avatar

Number of posts : 6603
Age : 22
Location : Louisiana
Registration date : 2008-09-15

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Fri Jun 18, 2010 1:40 am

NINTENCATS? HELL YES.
But yeah I can already tell the graphics for the apparent new nintendogs game is 1000x better than the old version.
Anyway I already saw what it looked like on serebii and pokebeach. The only thing new to me was the nintendogs/cats game

---------------------------------------------------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Fri Jun 18, 2010 9:15 am

did u see theyr remaking The Legend of Zelda Ocarina of Time on 3D? o-o
Back to top Go down
View user profile
blaze7734
Choco' Chip
Choco' Chip
avatar

Number of posts : 4529
Age : 24
Location : New Jersy
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Fri Jun 18, 2010 2:38 pm

:O
i wonder how this'll turn out
Nintendo has a sort of habit of overhyping things only to become a dissapointment.
-looks at wii-
Back to top Go down
View user profile
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Fri Jun 18, 2010 2:50 pm

lol Larz x3
just by looking at the titles I can tell this will b great =P
Back to top Go down
View user profile
Shen
Cookie Monster
Cookie Monster
avatar

Number of posts : 2976
Age : 22
Location : Georgia
Registration date : 2008-08-22

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Fri Jun 18, 2010 3:03 pm

blaze7734 wrote:
:O
i wonder how this'll turn out
Nintendo has a sort of habit of overhyping things only to become a dissapointment.
-looks at wii-

-nerd snort- This
Back to top Go down
View user profile http://www.guildinformal.webs.com
BillyFTW
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 984
Age : 23
Location : Juicy Land
Registration date : 2008-08-23

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Fri Jun 18, 2010 9:58 pm

I think Nintendo as a company makes too many remakes.
i.e Final Fantasy and Pokemon have 5346536 remakes
Back to top Go down
View user profile
Zielo
Cookie Monster
Cookie Monster
avatar

Number of posts : 6603
Age : 22
Location : Louisiana
Registration date : 2008-09-15

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Fri Jun 18, 2010 10:54 pm

Lol, true. BUT in the pokemon games you can really see a huge enhancement in every one
Spoiler:
 

Although, I do think we could have gone without all the middle games and just went straight to the ones everyone want, the third versions. We could have gone without gold and silver, ruby and sapphire, diamond and pearl, and now probably black and white. What everyone wants is crystal, emerald, platinum, and whatever the middle version of B&W will be. Although, you have to admit, that is an excellent marketing scheme.

---------------------------------------------------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Fri Jun 18, 2010 10:59 pm

Best Pokemon Remaking Company Ever.
w8... They r the only ones.... Darn x-x

lol anyhow they really add really nice touches and things over here and over there that make the game fun x3

lol Offtopic vvvvvvv

ALEK WANTS TO CATCH THE RED GYARADOS! T-T

lol Offtopic ^^^^^^^^

lol but those new remakes about Starfoz and Zelda are gonna b Preatty Neat, I mean...
Have u alrdy seen the screenshots? o-o
its gonna b liek.... OMFG!!!! O_O
Preatty Neat Graphix + 3D + No Glasses
It's gonna b great in my opinion

And I think I heard Iwata say that there is gonna b some kind of "Nintendo Network" for this device
It's supposed to work like internet but W/O paying a single cent oooo:
but I don't rmmbr the Details x-x need to see that vid again D:
Back to top Go down
View user profile
Ragafa
Choco' Chip
Choco' Chip
avatar

Number of posts : 3967
Age : 24
Location : Australia
Registration date : 2008-08-23

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 12:07 am

Spoiler:
 

Shen: if you want to spoiler something surround it with [.spoiler] [./spoiler] (without the periods)
Back to top Go down
View user profile
Jando
Choco' Chip
Choco' Chip
avatar

Number of posts : 3892
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 1:00 am

Kinect owns Sony and Nintendo.
Back to top Go down
View user profile
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 9:05 am

well In My opinion I like PSMove better =/
Yeah its kewl P. Natal, but I like PS Move better x3
Back to top Go down
View user profile
Bot20O
Soggy Cookie
Soggy Cookie


Number of posts : 436
Registration date : 2008-08-22

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 10:28 am

PS move is goign to be bomb man! I want to have like.... A gun in my hand with the controller and run aruond trying to shoot people! (Using the PS move) but i would think the Kinect would be better since you can move and jump and do everything life like
Back to top Go down
View user profile
Jando
Choco' Chip
Choco' Chip
avatar

Number of posts : 3892
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 11:56 am

iAlexxx! wrote:
well In My opinion I like PSMove better =/
Yeah its kewl P. Natal, but I like PS Move better x3

Its called Kinect now


Last edited by Jando on Sat Jun 19, 2010 11:54 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
blaze7734
Choco' Chip
Choco' Chip
avatar

Number of posts : 4529
Age : 24
Location : New Jersy
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 12:36 pm

.-. hum with all this game eveloution i kinda thought up a concept for pokemon..
Back to top Go down
View user profile
Shen
Cookie Monster
Cookie Monster
avatar

Number of posts : 2976
Age : 22
Location : Georgia
Registration date : 2008-08-22

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 12:57 pm

Yeah, natal looks like there would be a lot of issues with it, and the games coming out for it would not appeal to actual gamers, just like the wii. PS Move is taking the wii and making solid games for it, like time crisis and socom and all sorts of things. And the use of two controllers is their own idea which could be really fun (and make you look really stupid)
Back to top Go down
View user profile http://www.guildinformal.webs.com
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 1:09 pm

PS Move > Kinect x-x

Yeah I thought Kinect (P. Natal) was kewl at first cuz u didn't have to use any controllers...
But if u think about it there wouldn't b any really kewl games, for exaple GoW....
if Kinect could work on GoW then Kinect would PWN completely PS Move. But there u have it x3
Back to top Go down
View user profile
Jando
Choco' Chip
Choco' Chip
avatar

Number of posts : 3892
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 1:32 pm

Shen wrote:
Yeah, natal looks like there would be a lot of issues with it, and the games coming out for it would not appeal to actual gamers, just like the wii. PS Move is taking the wii and making solid games for it, like time crisis and socom and all sorts of things. And the use of two controllers is their own idea which could be really fun (and make you look really stupid)

Its called Kinect now


Last edited by Jando on Sat Jun 19, 2010 11:55 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 1:47 pm

We are gonna call it like we want to call it, NOW STFU! O:<
Back to top Go down
View user profile
Jando
Choco' Chip
Choco' Chip
avatar

Number of posts : 3892
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 3:21 pm

iAlexxx! wrote:
We are gonna call it like we want to call it, NOW STFU! O:<

Say it properly or people are gonna think you're retarded
Back to top Go down
View user profile
iAlexxx!
Sugar Cookie
Sugar Cookie
avatar

Number of posts : 2294
Age : 23
Location : A far away place xD
Registration date : 2009-07-06

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 6:56 pm

lol They would b the retarded for not knowing the original name of the device
Ignorant + retarded = Failure at Videogames and a racist
Back to top Go down
View user profile
Shen
Cookie Monster
Cookie Monster
avatar

Number of posts : 2976
Age : 22
Location : Georgia
Registration date : 2008-08-22

PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   Sat Jun 19, 2010 11:23 pm

Jando wrote:
iAlexxx! wrote:
We are gonna call it like we want to call it, NOW STFU! O:<

Say it properly or people are gonna think you're retarded

I think repeating the same thing over again is what will make them think that...
Back to top Go down
View user profile http://www.guildinformal.webs.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''   

Back to top Go down
 
Nintendo just kicked the ass of the PSP o-o''
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Formalities  :: Miscellaneous :: Sandbox-
Jump to: